1.Sklep internetowy, działający pod adresem www.miluni.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową następujących towarów: konfekcja pościelowa, prześcieradła, narzuty, koce, szlafroki, konfekcja obrusowa, ręczniki, dywany, dywaniki, poduszki, kołdry, sejfy i inne. Oferta prezentowana w katalogu wysyłkowym oraz na witrynie internetowej ważna jest do wyczerpania zapasów.
Krakowskie Centrum Zabezpieczeń ul. Klimeckiego 14 paw. 32 30-705 Kraków NIP: 945-155-67-44
Kontakt:
E-mail: sklep@miluni.pl
Tel: 12 413 15 75, 12 413 09 54
7.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
7.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Kupującego – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji – „Zarejestruj się”, (2) kliknięciu pola „Akceptuj”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Kupującego następujących danych: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (miasto, kod pocztowy, kraj, ulica, numer ulicy, numer mieszkania), numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej oraz hasło. W wypadku Kupujących niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
7.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Kupujący ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do właćiciela www.miluni.pl w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@miluni.pl lub też pisemnie na adres: Krakowskie Centrum Zabezpieczeń ul. Klimeckiego 14 paw. 32 30-70 Kraków.
7.1.2. Formularz Zamówienia – Realizacja Zamówienia - korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Kupującego pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zatwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).
7.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia – Realizacja Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Kupującego.
7.1.3. Newsletter – na Newsletter można się zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
7.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez odznaczenie odpowiedniego checkbox’a w zakładce „Twoje konto”.
7.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Kupujący: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768. Rzeczywisty kolor konfekcji może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach. zależy to od indywidualnych ustawień monitora.
7.3. Kupujący obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej miluni.pl . oraz osób trzecich. Kupujący obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Miluni.pl obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Przedpłata na konto bankowe:
KRAKOWSKIE CENTRUM ZABEZPIECZEŃ
Numer konta: ALIOR BANK 24 2490 0005 0000 4530 5904 1610
- Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (płatność za pobraniem)
Ta forma płatności jednak nie dotyczy mebli o wymiarach powyżej 70 x 70 x 70 cm
- szybki przelew dotpay
Firma kurierska
- wpłata na konto bankowe 11zł+23%vat
- wysyłka za pobraniem wiąże się z dodatkową opłatą 4 zł+23%vat
Zapewniamy bezpłatną wysyłkę dla zamówień o wartoći powyżej 300 zł brutto
16.1. Kupujący będący konsumentem dokonujący zakupów w sklepie internetowym Miluni.pl, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając SPRZEDAWCY stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni (14 dni). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia w którym Kupujący objął w posiadanie towar lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
16.2. Odstąpienie od umowy wymaga od Kupującego złożenia jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie wskazanym w ust. 16.1.
i przesłania na adres sklep@miluni.pl
16.3. Miluni.pl przesyła na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy;
16.4. „Miluni.pl zwraca Kupującemu dokonane przez niego płatności w terminie czternastu dni (14 dni) od otrzymaniu oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
16.5. Kupujący zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
16.6. Miluni.pl dokonuje zwrotu płatności wyłącznie na rachunek bankowy, który należy wskazać w wiadomości e-mail lub w oświadczeniu zwrotu razem z towarem.
16.7. Miluni.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
16.8. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar „Miluni.pl , jednak nie później niż czternaście dni (14 dni) od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
16.9. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
16.10. Towar większych gabarytów pakowany jest na paletach. W przypadku zwrotu Kupujący ma również obowiązek spakować towar na paletę i zamocować do niej w sposób bezpieczny dla ładunku
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobra klienta, prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami *. Procedura składania reklamacji:
W wypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący;
adres do wysyłki reklamowanego towaru: Krakowskie Centrum Zabezpieczeń ul. Klimeckiego 14 paw. 32 30-705 Kraków.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana kupujący ma do wyboru uprawnienia, które są w zasadzie równorzędne : obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana towaru na wolny od wad lub naprawa. Kupujący nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna.
Jeżeli sprzedany towar ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.
* Jeśli wystąpił problem z produktem kupionym w sklepie internetowym Miluni.pl i nie udało Ci się rozstrzygnąć reklamacji w naszej firmie, możesz ją zgłosić w systemie internetowego rozstrzygania sporów UE („Platforma ODR”).
Platforma ODR oferuje konsumentom i sprzedawcom z UE możliwość osiągnięcia pozasądowego porozumienia dotyczącego reklamacji produktów kupionych online. Ta prosta w obsłudze, interaktywna witryna internetowa jest dostępna bezpłatnie we wszystkich oficjalnych językach UE. Platforma umożliwia konsumentom i sprzedawcom znalezienie organu rozstrzygającego, a następnie osiągnięcie porozumienia w sprawie reklamacji. Platforma ODR jest dostępna na stronie: http://ec.europa.eu/odr.